مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 09:002020-12-23سياسي

تخریب 25 فضای بی دفاع شهری در اسدآباد 


فرماندار شهرستان اسدآباد از تخریب 25 مورد ساختمان و فضاهای بی دفاع شهری و اماکن مخروبه در شهر اسدآباد از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از تخریب 25 مورد ساختمان و فضاهای بی دفاع شهری و اماکن مخروبه در شهر اسدآباد از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

سعید کتابی چهارشنبه 3 دی ماه، در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: ساختمان های متروکه و مخروبه سطح شهر با عنوان فضاهای بی دفاع شهری که می تواند محلی برای رشد آسیب های اجتماعی و تجمع سارقان و معتادان باشد، با هدف ایمن سازی محلات تخریب و ساماندهی می شوند .

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته 146 نفر توسط آموزش فنی وحرفه ای شهرستان در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی و بهبود یافتگان از اعتیاد از آموزش های مهارتی بهره مند شده اند، افزود: با توجه به شرایط کرونا، آموزش های امسال در این راستا به صورت مجازی بوده که فنی و حرفه ای شهرستان با تعهد 20 نفر تاکنون موفق به آموزش های مهارتی برای 15 نفر در این حوزه شده است.

کتابی همچنین از افزایش 35 درصدی کشفیات مواد مخدر به نسبت سال گذشته در این شهرستان خبر داد و یاد آور شد: طرح های مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی شهرستان 13 درصد و دستگیری های مواد مخدر 15 درصد به نسبت سال گذشته در شهرستان افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 25 فضای بی دفاع شهری در اسدآباد 

تخریب 25 فضای بی دفاع شهری در اسدآباد